اخبار بازی

بسته الحاقی بزرگی برای Destiny 2 در حال ساخت است

بسته الحاقی بزرگی برای Destiny 2 در حال ساخت است

وی جی مگ: اگرچه تاکنون استودیو Bungie عرضه بسته الحاقی بعدی Destiny 2 را تایید نکرده که خبرهای حاکی از عرضه آن در ماه می است، شرکت اکتیویژن بسته الحاقی بزرگی برای Destiny 2 برای انتشار در ماه سپتامبر تایید کرده است. این مورد طی انتشار گزارش مالی سه‌ماهه چهارم این شرکت اعلام شد. به‌علاوه اشاره شد Destiny 2 بیشترین فروش عناوین کنسولی در آمریکای شمالی را داشته است. هم‌چنین انتشار نسخه PC عنوان نام‌برده، بزرگ‌ترین لانچ عناوین این شرکت را به همراه داشته است.

به گزارش وی جی مگ، طبق سخنان مدیر شرکت اکتیویژن آقای Eric Hirshberg، استودیو Bungie می‌خواهد تا میزان تلاش پلیرها در بازی کمتر شده و آن‌ها راحت‌تر بتوانند پاداش‌های مختلفی در بازی کسب کنند. اما این نکته باعث می‌شود بازی توسط افراد حرفه‌ای زودتر به اتمام برسد. این یکی از مشکلات قابل توجه Destiny 2 در زمان انتشار بود که پس از اتمام دیگر محتویاتی برای ارائه به پلیرها در اختیار نداشت. اما اقدامات لازم برای حل این مشکلات در حال برنامه‌ریزی است.

بسته الحاقی بزرگ را می‌توان معادل The Taken King برای Destiny 1 دانست که شامل مواردی جدیدی چون، Raidها، خط داستانی جدید، محیط و لوکیشن‌های نوین، وجود اسلحه‌ها و تغییراتی دیگر بود. در حال حاضر اطلاعات دیگری در ارتباط با بسته الحاقی بزرگ در دست ساخت Destiny 2 به اشتراک گذاشته نشده است.

بسته الحاقی بزرگی برای Destiny 2 در حال ساخت است

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 4 =