اخبار بازی

بسته الحاقی جدید Armored Warfare معرفی شد

بسته الحاقی جدید Armored Warfare معرفی شد

خبری خوب برای افرادی که به دنبال محتویاتی جدید برای عنوان Armored Warfare بودند.سازنده و ناشر این بازی یعنی My.com به صورت رسمی بسته اضافه شونده جدیدی با نام Art of War را برای این شوتر free-to-play معرفی کرد.

این بسته اضافه شونده قرار است شامل محتویاتی از جمله 5 وسیله نقلیه جدید، نقشه ای جدید به نام Seven Steps، عملیات جهانی جدید، ایجاد بهبودهایی اساسی برای سیستم فرماندهی بازی و افزایش کیفیت بصری وسایل نقلیه باشد. هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای این بسته الحاقی اعلام نشده اشت. به علاوه همچنین مشخص شده که این بازی در تاریخ 10 نوامبر 2017(جمعه 19 آبان 96)در استیم عرضه خواهد شد.

این بازی در ابتدا توسط استدیو Obsidian Entertainment ساخته می‌شد اما در ابتدای سال جاری مشخص شد که ساخت آن به کمپانی My.com واگذار شده.با توجه به این موضوع استدیو Obsidian به دنبال کار روی پروژه‌های دیگری رفته است. بازی Armored Warfare از اکتبر 2015 در مرحله بتا قرار دارد و در حال حاضر نیز تنها برای PC در دسترس است.در ماه آگوست گذشته تایید شد که نسخه PS4 بازی مذکور در حال ساخت بوده و در تاریخی نامشخص در سال 2018 منتشر خواهد شد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + 1 =