اخبار بازی

بسته الحاقی جدید Dying Light معرفی شد

بسته الحاقی جدید Dying Light معرفی شد

بازی Dying Light قرار است سال آینده بسته الحاقی مستقلی (standalone) با نام Bad Blood دریافت کند. این بسته الحاقی اساسا یک حالت Battle Royale بوده درنتیجه گیمرها به صورت حالت PvP در این بازی زامبی‌محور روبه‌روی هم قرار خواهند گرفت و آخرین فردی که زنده بماند برنده خواهد بود. واضع است که موفقیت عناوینی هم‌چون PUBG بر روی این بسته الحاقی تاثیر گذاشته است اما این بازی ممکن است شیوه منحصربفرد خود را برای این سبک در نظر بگیرد.

این بازی با ترکیب المان‌های PvE با حالت رقابتی PvP، پلیرها را به همراه یاران خود در برابر دشمنان زامبی بازی و پلیرهای دیگر قرار می‌دهد و هر کسی که در پایان زنده بماند برنده است. پلیر باید در یک تیم 5 نفره و علیه یک تیم 5 نفر دیگر به بازی و مبارزه بپردازد محیط بازی را تا قبل از فرا رسیدن شب در بازی، از وجود دشمنان تخلیه کنند. شما می‌توانید با ثبت نام در سایت رسمی بازی، در تست جهانی آن شرکت کنید.

آقای Tymon Smektala تهیه کننده شرکت Techland در مورد اهداف این بسته الحاقی این‌طور بیان می‌کند که « که هدف ما هم راضی کردن پلیرهایی است از ما خواستار گیم‌پلی حالت رقابتی PvP بوده‌اند و هم ارائه تجربه جدیدی از بخش چندنفره Dying Light در مسیری تازه است. از زمانی که بنا به درخواست طرفداران، ایده ساخت Bad Blood را پیدا کردیم، می‌خواهیم پلیرها با نظرات و فیدبک‌های خود قسمتی از روند توسعه بسته الحاقی باشند. به این دلیل است که ما از طرفداران Dying Light درخواست کرده‌ایم تا تست جهانی بازی شرکت کنند. آن‌ها می‌توانند این بسته الحاقی را زودتر از موعد مقرر تجربه کرده و با به اشتراک گذاشتن نظرات خود، تاثیرات عمده‌ای در روند ساخت Bad Blood اعمال کنند.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − یک =