اخبار بازی

بسته الحاقی جدید Little Nightare با نام The Hideaway عرضه شد

بسته الحاقی جدید Little Nightare با نام The Hideaway عرضه شد

سری بسته الحاقی‌های سه‌گانه بازی Little Nightmares تحت نام Secrets of the Maw امروز با عرضه The Hideaway ادامه یافت. The Runaway Kid شخصیت کوچک این سری، به دنبال پیدا کردن و آزادکردن  موجوداتی به نام Nomes بوده و تلاش کند در مسیر خود، اسرار آنان را کشف کند.

ناشر بازی Bandai Namco درمورد این بسته الحاقی می‌گوید « شخصیت Little Nightmares باید Nomes ها را پیدا نموده و آن را نجات دهد تا بتوانند از این محیط ترسناک فرار کنند. این موجودات مرموز، اسراری برای خود دارند اما برای گذشتن از موانع بازی می‌توانند به شما کمک کنند. اما سوال اینجاست که این موجودات Nomes از کجا آمده اند و در لانه‌های آنان چه اسراری دفن شده است؟ این بسته الحاقی دوم، پازل های پیچیده‌تری را معرفی می‌کند که برای حل آن به همکاری نیاز Nomes خواهید داشت. محیطی hub مانند نیز در بازی وجود خواهد داشت که در آن می‌توانید آزادانه‌تر به جستجو بپردازید.»

بسته الحاقی The Hideaway هم اکنون در Steam و GOG با قیمت 4 دلار دردسترس است. سومین و آخرین مرحله از سری Secrets of the Maw که تاکنون نامی برای آن مشخص نشده است هم قرار است در تاریخ 10 فبریه 2018 (شنبه 21 بهمن 96) عرضه شود.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + 18 =