اخبار بازی

بسته الحاقی Rise and Fall برای Civilization 6 معرفی شد

استودیو Firaxis Games بسته الحاقی Rise and Fall‌ را برای Civilization 6 معرفی کرد. این بسته الحاقی در تاریخ 8 فوریه 2018 (20 بهمن) عرضه می‌شود. در این بسته الحاقی جدید دو مسیر جدید برای گیم‌پلی تعریف شده که تحت عنوان Dark Age و Golden Age شناخته می‌شوند. گیمر می‌توانند در هر کدام از این مسیرها حرکت کرده و با چالش‌های مختلفی روبرو شود.

از جمله دیگر قابلیت‌های این بسته الحاقی می‌توان به وفاداری شهرها و رهبرهای آنها اشاره کرد. این احتمال وجود دارد که اگر وفاداری یک شهر از میزان تعریف شده پایین‌تر بیاید کنترل آن را از دست دهید. ساز و کار هم‌پیمان‌ها نیز کمی تغییر کرده و حالا چند تمدن می‌توانند با قرار گرفتن در کنار یکدیگر به مبارزه با تمدنی دیگر بپردازند.

جدای از این مسائل قرار است که 9 رهبر، 8 تمدن، 8 عجایب دنیا و 7 عجایب طبیعی و 14 ساختمان جدید در بسته الحاقی Rise and Fall به Civilization 6 اضافه شود. ششمین قسمت از مجموعه Civilization در اکتبر سال 2016 توسط 2K Game برای PC منتشر شده و توانست نظر مثبت گیمرها و منتقدها را به همراه داشته باشد. اثری که به عنوان یکی از بهترین ساخته‌های ژانر استراتژی در نسل حاضر بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شود.

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + 6 =