اخبار بازی

بسته قابل دانلود جام جهانی FIFA 18 در دسترس قرار گرفت

بسته قابل دانلود جام جهانی FIFA 18 در دسترس قرار گرفت

وی جی مگ: چند هفته تا شروع جام جهانی 2018 روسیه باقی مانده و از امروز می‌توانید با به‌روزرسانی و نصب بسته قابل دانلود جام جهانی FIFA 18 این رقابت‌ها را در بازی‌های ویدئویی دنبال کنید.

به گزارش وی جی مگ، همان‌طور که EA وعده داده بود بسته قابل دانلود جام جهانی FIFA 18 به صورت کاملا رایگان در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد و اکنون تنها کافیست تا بازی خود را به‌روزرسانی کنید تا با آپدیت نسخه 1.13 روبرو شوید که در اصل این بسته قابل دانلود را همراه خود دارد. در حال حاضر بسته اشاره شده برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One، PC و Nintendo Switch در دسترس است و کافیست به‌روزرسانی آن را با حجمی کمتر از 6 گیگابایت دانلود و نصب کنید.

در جریان بسته قابل دانلود جام جهانی FIFA 18 هر 32 تیم حاضر در این مسابقات به صورت دقیق طراحی شده‌اند. تمامی 12 ورزشگاهی که بازی‌ها در آن برگزار می‌شود نیز به بازی اضافه شده و گیمرها می‌توانند نسخه‌ای مخصوص به جام جهانی از FIFA Ultimate Team را نیز تجربه کنند. سازندگان بازی در EA اعلام کرده‌اند که انیمیشن‌های ضربه آخر و حرکت بازیکن‌ها نیز ارتقا یافته و حالا سانترها نیز با روش‌های مختلفی به سمت دروازه حریف روانه می‌شوند.

فهرست استادیوم‌های حاضر در بسته قابل دانلود جام جهانی FIFA 18:

Saint Petersburg Stadium (Saint Petersburg) Fisht Stadium (Sochi) Ekaterinburg Arena (Ekaterinburg) Rostov Arena (Rostov-On-Don) Kazan Arena (Kazan) Nizhny Novgorod Stadium (Nizhny Novgorod) Samara Arena (Samara) Mordovia Arena (Saransk) Volgograd Arena (Volgograd) Spartak Stadium (Moscow) Kaliningrad Stadium (Kaliningrad) Luzhniki Stadium (Moscow)

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + 16 =