اخبار بازی

بسته قابل دانلود The Surge با نام Cutting Edge منتشر شد

وی جی مگ: یازده ماه از انتشار ساخته Deck13 و کمپانی Focus Home Interactive یعنی The Surge روی PC، PS4 و Xbox Oe می‌گذرد و قرار است که امروز بسته قابل دانلود این بازی با نام Cutting Edge عرضه شود. این بسته قابل دانلود The Surge دشمن‌ها و اسلحه‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، سه مجموعه زره با نام‌های Angel، Asclepuis و Nano Ward در جریان این بسته قابل دانلود به بازی اضافه خواهند شد. زره Angel د اصل برای استفاده در فضا طراحی شده اما روی زمین سرعت و راندمان جذب انرژی از سوی شخصیت اصلی را افزایش می‌دهد. زره Asclepuis  با رویکرد کاملا نظامی طراحی شده و میزان بازگشت سلامتی گیمر را سریع‌تر از قبل صورت می‌دهد. در نهایت زره Nano Ward بر پایه تکنولوژی طراحی شده و گیمر به واسطه آن می‌تواند در مقابل قدرت‌های تخریبی مقاوت بیشتری به خرج دهد.

جدای از این موارد قرار است که اسلحه‌های جدیدی نیز تحت عنوان Dark Star، Engelhart و Last Aid به The Surge اضافه شود. اسلحه‌هایی که قابلیت‌های جدیدی را در اختیار داشته و گیمر می‌تواند با استفاده از آنها دشمن‌ها را به شکل‌های متفاوتی از پیش روی خود بردارد. بسته قابل دانلود The Surge با نام Cutting Edge در حال حاضر برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × پنج =