اخبار بازی

بعد از سال‌ها بروزرسانی جدیدی برای Half-Life عرضه شد

بعد از سال‌ها بروزرسانی جدیدی برای Half-Life عرضه شد

Valve Software به شکل عجیب و غیرمنتظره‌ای اقدام به عرضه یک بروزرسانی جدید برای بازی Half-Life کرده که در سال 1998 عرضه شده بود! به هر حال این بروزرسانی جدید روی برطرف کردن برخی مشکلات بازی به ویژه در هنگام استفاده از مادها کرده است و به طور کلی کار را برای مادسازها هموارتر می‌کند ولی به هر حال دیگر کمتر کسی به سراغ ساختن ماد برای این بازی می‌کند و به همین علت در کل، از هر سمتی که به این قضیه نگاه کنیم متعجب می‌شویم!

این بروزرسانی روی برطرف کردن برخی مشکلات بازی که برخی اوقات مثل تعویض سریع اسلحه برای برخی به وجود آمده بود تمرکز دارد. به هر حال و با توجه به اینکه خبری از Half-Life 3 نیست و شاید هرگز هم شاهد آن نباشیم (با توجه به جدایی نویسندگان این سری از Valve) باید دید که عرضه یک بروزرسانی جدید بعد از این همه سال آیا معنی خاصی دارد یا خیر. لیست مربوط به جزئیات این بروزرسانی در قسمت زیر قابل ملاحظه است:

  • Fixed crash when entering certain malformed strings into the game console. Thanks to Marshal Webb from BackConnect, Inc for reporting this.
  • Fixed crash when loading a specially crafted malformed BSP file. Thanks to Grant Hernandez (@Digital_Cold) for reporting this.
  • Fixed malformed SAV files allowing arbitrary files to be written into the game folder. Thanks to Vsevolod Saj for reporting this.
  • Fixed a crash when quickly changing weapons that are consumable. Thanks to Sam Vanheer for reporting this.
  • Fixed crash when setting custom decals

منبع

دانیال دهقانی

دانیال دهقانی

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + 19 =