اخبار بازی

بعد از The Frozen Wilds محتوای قابل دانلودی برای Horizon Zero Dawn ساخته نخواهد شد

بعد از The Frozen Wilds محتوای قابل دانلودی برای Horizon Zero Dawn ساخته نخواهد شد

در E3 امسال بود که بسته الحاقی The Frozen Wilds برای Horizon Zero Dawn معرفی شد.  این بسته الحاقی، اولین و بزرگترین بسته الحاقی داستانی این بازی به شمار می‌رود و در کمتر از یک ماه دیگر عرضه خواهد شد.

در صحبت‌های جدید استودیوی Guerrilla Games در توئیتر با هواداران مشخص شد که The Frozen Wilds تنها بسته الحاقی است که برای Horizon Zero Dawn عرضه خواهد شد. بدین ترتیب بعد از عرضه این بسته الحاقی نمی‌توان انتظار عرضه DLC‌های جدیدی را داشت. بعد از عرضه The Frozen Wilds تولید محتوا به صورت کامل متوقف خواهد شد و به نظر می‌رسد که این تیم ساخت پروژه جدید خود را آغاز خواهد کرد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + 12 =

    • خیلی بعدیه سمت Killzone برن با توجه به اینکه HZD با بازخورد خیلی خوبی روبرو شد و داستانشم الان نا تموم مونده. کلی Asset آماده هم که دارن میشه تا قبل از پایان نسل قسمت دوم رو خیلی راحت ساخت.

      • به هر حال الان كه نميرن HZD 2 رو بسازن-بعد ما PS بازا در حصرت يه بازى شوتر FPS انحصارى خوب مونديمبه علاوه اين كه يك عمر در حصرت resistans 4 مونديم الان تنها اميد ما به گوريلا گيمزه-نكته ديگه هم اينه كه killzone يك آى پى قديميه و مطمعنا سونى ولش نميكنه-سال پيش هم يه خبرى اومده بود كه استوديو گوريلا گيمز داره رو طرح هاى اوليه killzone جديد كار ميكنه-پس ميشه اميدوار بود كه يه كيلزونى در دست ساخت باشه