اخبار بازی

بلیزارد عرضه Diablo 3 برای Switch را تکذیب کرد

بلیزارد عرضه Diablo 3 برای Switch را تکذیب کرد

وی جی مگ: روز گذشته توییتی از جانب شرکت Blizzard منتشر شد که در آن تصویر یک لامپ از Diablo را نشان می‌داد که توسط یک کلید (Switch) روشن و خاموش می‌شد. براساس این توییت بسیاری بر این باور بودند که عرضه Diablo 3 برای Switch توسط Blizzard تایید شده است. اما متاسفانه این موضوع تکذیب شده و به وقوع پیوستن این امر روی کنسول موفق نینتندو فعلا صورت نخواهد گرفت.

به گزارش وی جی مگ، سخن‌گویی از شرکت Blizzard در گفتگو با Polygon گفت «من می‌توانم به شما اطمینان دهم که ما تا این اندازه باهوش نیستیم. پست ارسال شده در روز گذشته تنها جنبه سرگرمی برای مخاطبین ما را به همراه داشت. ما در حال حاضر هیچ‌ چیزی را معرفی نکرده‌ایم.» البته باید به این مسئله نیز توجه کرد عبارت “هیچ‌ چیزی را معرفی نکرده‌ایم” به کار رفته توسط سخن‌گوی این شرکت به طور کامل همه چیز را انکار نمی‌کند.

شرکت Blizzard به معرفی کردن موارد مختلف به شیوه‌ای غیرمعمول علاقه زیادی دارد. این شرکت پیش از این نیز در یک نامه محتوی جزییات قابل‌توجه به‌روزرسانی و مواردی دیگر، اشاراتی به ساخت نسخه ریمستر دو بازی Diablo 2 و Warcraft 3 کرده بود که البته تا‌کنون این موضوع به صورت رسمی تایید نشده است.

در حال حاضر Diablo 3 برای پلتفرم‌های XBOX ONE، XBOX 360، PS4، PS3 و PC دردسترس قرار دارد. شرکت Blizzard دیگر با عرضه بازی‌ها بر روی کنسول‌ها نیز غریبه نبوده و با توجه به موفقیت Nintendo Switch، عرضه Diablo 3 برای این کنسول اصلا دور از انتظار نیست.

بلیزارد عرضه Diablo 3 برای Switch را تکذیب کرد

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − هفت =