GamesCom 2017 اخبار بازی

بلیزارد محتوای جدیدی برای بازی‌های خود در Gamescom معرفی کرد

بلیزارد محتوای جدیدی برای بازی‌های خود در Gamescom معرفی کرد

همانطور که پیش‌بینی می‌شد بلیزارد قصد نمایش بازی جدیدی در نمایشگاه Gamescom 2017 ندارد و یا حداقل تا به این لحظه اینکار را انجام نداده اما تیم‌های زیر مجموعه این شرکت تمام تلاش خود را به کار بستند تا بازی‌های حال حاضر بلیزارد محتوای جدید و جالبی را برای عرضه داشته باشند.

مشخص شد که شخصیت Kel’Thuzad از دنیای وارکرفت بعد از مدت‌ها درخواست گیمر‌ها بالاخره به Heroes of the Storm اضافه خواهد شد و بلیزارد به زودی و در چند روز آینده تریلری از این شخصیت منتشر می‌کند. در کنار آن بروزرسانی جدیدی برای Starcraft 2 در نظر گرفته شده که تمرکز خاصی روی بخش Co-Op نژاد Zerg دارد.

آخرین به‌روزرسانی World of Warcraft Legion که با نسخه 7.3 شناخته می‌شود نیز به صورت رسمی معرفی شد و اطلاعات و جزئیات زیادی از آن منتشر گشت که شرح آن در این خبر نمی‌گنجد. یک دانجن جدید نیز برای حضور در این به‌روزرسانی معرفی شد. ساعاتی قبل نیز نقشه جدید Overwatch با نام Junkertown به صورت رسمی معرفی گشت. فعلا خبری از معرفی محتوای جدید برای Diablo 3 نیست اما حاضرین در نمایشگاه می‌توانند با حضور در غرفه بلیزارد کلاس جدید Necromancer را تست کنند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 5 =