اخبار بازی

بنر مربوط به EA Play بازی Battlefield 5 فاش شد

بنر مربوط به EA Play بازی Battlefield 5 فاش شد

وی جی مگ: در حالی که EA مدت‌ها پیش ساخت یک بازی جدیدی از سری Battlefield را برای عرضه در پایان سال تایید کرده اما در چند هفته گذشته شایعاتی زیادی در مورد بازی Battlefield 5 منتشر شده است و به نظر نسخه جدید این سری با همین نام در حال ساخت است.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی بنر مربوط به EA Play بازی Battlefield 5 به بیرون درز پیدا کرده است که به نوعی معرفی این بازی را در برنامه‌های E3 2018 تایید می‌کند. در حالی که بسیاری از شایعات حاکی از این است که داستان نسخه جدید این سری در جنگ جهانی دوم روایت می‌شود اما هنوز EA هیچکدام از شایعات را رسما تایید نکرده است.

شاید تا به اینجا نکته جدیدی در شایعه منتشر شده وجود نداشته باشد اما فردی که این تصویر را در وب‌سایت ردیت منتشر کرد مدعی شد که با توجه به استفاده از حرف V که نماد یونانی عدد 5 است، شاید نمایانگر این است که داستان در جنگ ویتنام پیگیری می‌شود. جالب است که بدانید هیچکدام از بازی‌های Battlefield با اعداد یونانی شماره‌گذاری نشدند. در حال حاضر البته هیچ منبع معتبری صحت این شایعه را مورد تایید قرار نداده است. باید در هفته‌های آینده منتظر اخبار بیشتری در مورد این بازی از سمت EA باشیم.

بنر مربوط به EA Play بازی Battlefield 5 فاش شد 1

منبع: Gamingbolt

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + 18 =