اخبار بازی

بهبود بازی‌های انحصاری Xbox One نیاز به زمان دارد

بهبود بازی‌های انحصاری Xbox One نیاز به زمان دارد

وی جی مگ: یکی از بزرگترین نقاط ضعف مایکروسافت ارائه بازی‌های انحصاری Xbox One بوده است. جایی که مایکروسافت ضعف بزرگی از خود نشان داده است اما سونی و نینتندو در این زمینه بسیار قدرتمند ظاهر شدند.

به گزارش وی جی مگ، دیگر نیازی به اشاره نیست که مایکروسافت مشکل بسیار بزرگی در بخش استودیو‌های First Party خود دارد و تعداد کم آنها باعش شده تا شاهد عرضه تعداد کمی باز‌ی‌های انحصاری Xbox One باشیم که تعداد زیادی از آنها نیز حتی کیفیتی مناسب ندارند. با عرضه موفق God of War و دریافت نمره‌های بسیار خوب بازهم نمک به زخم هواداران Xbox One پاشیده شد و آنها از عدم توانایی مایکروسافت از عرضه بازی‌های انحصاری با کیفیت ناراضی هستند.

در پاسخ به این انتقادات فیل اسپنسر رئیس بخش Xbox در مایکروسافت در توئیتر اشاره کرد که مدتی طول خواهد کشید تا آنها بتوانند استودیو‌های First Party خود را در سطح بالایی قرار دهند اما قول داد در آینده بازی‌هایی توسط آنها به صورت انحصاری عرضه شود که هواداران منتظر آنها بودند. از نظر او مایکروسافت مشکلات سخت‌افزاری و سرویس خود را کنار زده و حالا نوبت آن است تا مشکلات مربوط به بازی‌های انحصاری Xbox One نیز برای همیشه حل شود.

این صحبت‌ها بسیار امیدوار کننده به نظر می‌رسد اما شاید جالب باشد که بدانید مایکروسافت بیش از 17 سال است که در این صنعت بسیار رقابتی در حال فعالیت است و تقریبا در کل این زمان حضور مساله موجود را رفع نکرده است. آنها برای ساخت و یا خرید استودیو‌های First Party به اندازه کافی زمان داشته‌‌اند. عقب‌افتادگی مایکروسافت از شرکت‌هایی مثل سونی و نینتندو قطعا تقصیر خود آنهاست.

منبع: Gamingbolt

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − هفت =