اخبار بازی

بهبود حرکات شخصیت‌های Mortal Kombat 11 در نسخه نهایی

بهبود حرکات شخصیت‌های Mortal Kombat 11 در نسخه نهایی

وی جی مگ: در هفته گذشته یک نسخه آزمایشی از Mortal Kombat 11 به منظور تست قبل از عرضه نسخه بتا روی سرورها در دسترس قرار گرفت که تنها شامل سه شخصیت Skarlet، Scorpion و Baraka برای تجربه آنلاین می‌شد. اگرچه برخی از گیمرها معتقد بودند از زمان تست قبلی در ماه ژانویه تغییراتی در گیم‌پلی و حرکات شخصیت‌ها اعمال شده اما به گفته کارگردان بازی حرکات شخصیت‌های Mortal Kombat 11 در نسخه کامل و نهایی بهبود خواهند یافت.

به گزارش وی جی مگ، ظاهرا اولین دمو Mortal Kombat 11 شامل سرعت کنترل شده‌تری در بخش مبارزات می‌شد که باعث می‌شد پلیرها بیشتر به انجام تکنیک‌های طبیعی متکی شوند. با این حال به گفته اد بون کارگردان و خالق مجموعه بازی Mortal Kombat از استودیو NetherRelam در پاسخ به کاربری در توییتر حرکات شخصیت‌های Mortal Kombat 11 در هنگام عرضه نسخه کامل بهتر بوده و به نسبت نسخه‌های کنونی بهبود خواهد داشت. به نظر می‌رسد حتی نسخه تست بنا نیز شامل حرکات سریع‌تری برای شخصیت‌ها خواهد بود.

عنوان Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آپریل 2019 (3 اردیبهشت 98) برای پلتفرم‌های Nintendo Switch، Xbox One، PS4 و PC توسط کمپانی Warner Bros عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده + چهارده =