اخبار بازی

بهبود عملکرد مالی Koei Tecmo به لطف PS4 و Nintendo Switch

بهبود عملکرد مالی Koei Tecmo به لطف PS4 و Nintendo Switch

وی جی مگ: شرکت Koei Tecmo گزارش مالی سه‌ماهه ابتدایی سال مالی جاری را منتشر کرد که بازه زمانی اول آپریل تا 31 ژوئن را در بر می‌گیرد و عملکرد مالی Koei Tecmo را نشان می‌دهد.

 به گزارش وی جی مگ، درآمد شرکت 8109 میلیون ین بوده و 24 درصد افزایش سالیانه را نشان می‌دهد. درآمد بخش عملیاتی نیز 2294 میلیون ین بوده و 133 درصد رشد را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است هر دو بخش درآمد کلی و درآمد شبکه با اندکی کاهش رو به رو شده است.

شرکت Koei Tecmo در ادامه توضیح می‌دهد از ژانویه تا ژوئن 2018 بازار کنسول خانگی در ژاپن توسط PS4 و Nintendo Switch اداره و هدایت شده و به مدت دومین سال متوالی رشد فروش را نشان می‌دهد. بازار عناوین موبایل نیز به طوری رشد داشته که توانسته نیمی از بازار را در اختیار خود درآورد و انتظار می‌رود افزایش میزان آن ادامه داشته باشد. به‌علاوه آن‌ها از موفقیت و ترند شدن ژانر بتل رویال در سرتاسر دنیا آگاه بوده و با توجه به این‌که درون خود این ژانر نیز ترند‌های جدید در حال رونمایی است انتظار گسترش آن را دارند.

بخش تجارت مربوط به سرگرمی که شامل ویدئوگیم نیز می‌شود رکورد درآمد 7375 میلیون ینی را برجای گذاشته و سود 2134 میلیون ینی را کسب کرده است. Koei Tecmo هدف و برنامه سه‌ساله‌ای را به منظور ساخت و تولید عناوین جهانی داشته و نتیجه تلاش آن‌ها برای ساخت عناوین با کیفیت، فروش دو هزار نسخه‌ای بازی Nioh بوده و است که نسخه دوم آن نیز در نمایشگاه E3 2018 معرفی شد.

فروش بازی‌هایی که با بسته الحاقی پشتیبانی شده مانند Dynasty Warriors 9 و Attack on Titan 2 که هر دو در سه‌ماهه گذشته منتشر شدند خوب بوده و عملکرد مطلوبی از خود به جای گذاشتند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + 1 =