اخبار بازی

بهبود فروش Watch Dogs 2 نسبت به زمان عرضه

گزارش عملکرد مالی یوبی‌سافت به تازگی منتشر شده و به نظر می‌رسد که تغییرات عمده‌ای در فروش Watch Dogs 2 نسبت به زمان عرضه به وجود آمده. بسیاری انتظار داشتند که با توجه به عملکرد موفق قسمت اول این مجموعه در زمینه مالی و البته وضعیت متوسط آن از دید کیفی، Watch Dogs 2 با افزایش کیفیت و فروش روبرو شود که مورد دوم محقق نشد.

Yves Guillemot مدیرعامل یوبی‌سافت بعد از انتشار گزارش مالی این شرکت توضیح داده که به نظر می‌رسد توصیه گیمرها به یکدیگر باعث شده که وضعیت فروش دومین قسمت از مجموعه بازی‌های Watch Dogs بهبود یابد. Watch Dogs 2 در هفته اول انتشارش نتوانست عملکرد خوبی را از خود نشان داده و به رتبه هشتم جدول فروش آمریکای شمالی در ماه نوامبر دست پیدا کرد.

هرچند یوبی‌سافت آمار دقیق فروش Watch Dogs 2 را اعلام نکرده اما مسئولان این شرکت اعلام کرده‌اند که در حال حاضر قسمت دوم مجموعه Watch Dogs توانسته میزان فروش Assassin’s Creed Syndicate که سال 2015 عرضه شد را پشت سر بگذارد. Syndicate آخرین قسمت از مجموعه بازی‌های Assassin’s Creed بود که در سال 2015 عرضه شد.

با توجه به اتفاقات پیش آمده برای مجموعه Assassin’s Creed همچون ضعف فنی Unity و استقبال کم مخاطب‌ها از Syndicate، یوبی‌سافت تصمیم گرفت تا یک سال به این مجموعه استراحت دهد و وقت بیشتری را صرف تولید نسخه بعدی آن کند. به نظر می‌رسد که شرکت فرانسوی قصد دارد از این پس به جای انتشار تعداد زیاد بازی تمرکز خود را روی پشتیبانی طولانی مدت از محصولاتش کند. مسئله‌ای که می‌تواند بیش از پیش ارزش هرکدام از تولیدات یوبی‌سافت را افزایش دهد.

در حال حاضر یوبی‌سافت مجموعه‌هایی همچون Assassin’s Creed، The Crew، Far Cry و The Division را در اختیار دارد که هیچ‌کدام نسخه جدید معرفی شده‌ای ندارند و احتمالا تعدادی از آنها برای انتشار در انتهای سال جاری میلادی برنامه ریزی می‌شوند.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 − یک =