اخبار بازی

بهبود وضعیت مالی Nintendo طبق گزارش مالی اخیر این شرکت

بهبود وضعیت مالی Nintendo طبق گزارش مالی اخیر این شرکت

وی جی مگ: امروز Nintendo گزارش مالی خود تا پایان ماه دسامبر سال گذشته میلادی را منتشر کرده است. در واقع این گزارش مالی وضعیت این شرکت در 9 ماه مربوط از آپریل تا پایان دسامبر را به نمایش می‌گذارد. به نظر می‌رسد که وضعیت مالی این شرکت بعد از موفقیت Switch بسیار بهتر از گذشته شده است.

به گزارش وی جی مگ، بازی‌های Switch نیز به فروش بسیار خوبی دست پیدا کردند. بر اساس گزارش مالی Super Mario Odyssey به فروش 9.07 میلیون نسخه به صورت جهانی رسیده است. این در حالی است که Mario Kart 8 Deluxe فروشی 7.33 میلیون نسخه‌ای داشته و حتی Splatoon 2 نیز فروش بسیار خوب 4.91 میلیون نسخه را تجربه کرده است.

در کنار اعلام آمار فروش بازی‌های نینتندو همچنین آخرین پیش‌بینی از وضعیت این شرکت تا پایان سال مالی جاری را اعلام کرد. سال مالی نینتندو در انتهای مارچ به پایان می‌رسد. نینتندو اعتقاد دارد که سود آنها نسبت به پیش‌بینی سه ماه گذشته پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به همین دلیل آمار و ارقام قبلی را برای انتهای سال مالی افزایش دادند. در چند ماه آینده نینتندو Bayonetta 2 و Kirby Star Allies را برای Switch عرضه خواهد کرد که می‌توانند کمک زیادی به فروش Switch انجام دهند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + شش =