اخبار بازی

به‌روزرسانی بزرگ در انتظار No Man’s Sky

به‌روزرسانی بزرگ در انتظار No Man's Sky

وی جی مگ: به دنبال انتشار به‌روزرسانی NEXT، اکنون نوبت به‌روزرسانی بزرگ دیگری رسیده که در انتظار No Man’s Sky است. به گفته استودیو سازنده یعنی Hello Games این به‌روزرسانی جدید تحت عنوان Beyond کاملا برای دارندگان بازی رایگان بوده و در تابستان سال جاری برای پلتفرم‌های بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

به گزارش وی جی مگ، براساس اطلاعاتی که توسعه‌دهنده No Man’s Sky به اشتراک گذاشته «تجربه بخش چند نفره Beyond طریقه‌ای که پلیرها دور هم جمع می‌شوند را تغییر داده و راه‌های جدیدی را برای کاوش در جهان بازی ارائه می‌کند. با این حال این بسته نیازمند حق اشتراک نبوده، شامل پرداخت درون برنامه‌ای نمی‌شود و برای افرادی که بازی را در اختیار دارند رایگان خواهد بود.»

شان مورای از استودیو Hello Games اضافه کرد «باید اعلام کنیم بسته Beyond شامل سه‌ به‌روزرسانی بزرگ بوده که آن‌ها را در قالب یک بسته بزرگ ارائه می‌کند. اولین جز بسته Beyond که آن را امروز معرفی می‌کنیم No Man’s Sky Online نام دارد. این مولفه شامل تجربه چند نفره و اجتماعی جدیدی می‌شود که پلیرها را قادر می‌سازد در هر جایی از دنیای بازی که حضور دارند همدیگر را ملاقات کرده و به تجربه بازی مشغول شوند. اگرچه عناصر شناخته شده عناوین آنلاین در بازی مشاهده می‌شوند اما ما آن را MMO نمی‌نامیم. زیرا نیازی به حق اشتراک نداشته، شامل پرداخت درون برنامه‌ای نمی‌شود و برای تمامی پلیرهای کنونی نیز رایگان خواهد بود.»

به‌روزرسانی جدیدی که در انتظار No Man’s Sky قرار دارد شامل محتویات بیشتری خواهد بود که در ماه‌های آینده جزئیات آن مشخص خواهد شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + شش =