اخبار بازی

به‌روزرسانی بسته قابل دانلود Battlefield 1 Apocalypse منتشر شد

وی جی مگ: بسته قابل دانلود Battlefield 1 Apocalypse به صورت رسمی معرفی شده و حالا گیمرهایی که حتی این بسته را خریداری نکرده‌اند باید برای تجربه آنلاین ساخته EA به‌روزرسانی جدید آن را دانلود و نصب کنند.

به گزارش وی جی مگ، جزئیات به‌روزرسانی منتشر شده که برای هر سه پلتفرم PC، PS4 و Xbox One در دسترس است نشان از این دارد که گیمرها باید چیزی حدود 7.8 گیگابایت را دانلود کرده و البته فضایی مشابه را روی هارد درایو خود خالی کنند. البته باید این مسئله را در نظر داشت که به‌روزرسانی منتشر شده نه تنها امکا دسترسی به بسته قابل دانلود Apocalypse  را اضافه می‌کند بلکه روی کلیت گیم‌پلی بازی نیز تاثیر می‌گذارد.

هنوز به صورت دقیق مشخص نشده که به‌روزرسانی مورد نظر چه تاثیری روی نسخه اصلی Battlefield 1 دارد اما اطلاعات به دست آمده به ایجاد تعادل بیشتر در بخش‌های مختلف گیم‌پلی اشاره دارد. در حال حاضر هرچند به‌روزرسانی در دسترس قرار گرفته اما بسته قابل دانلود Battlefield 1 Apocalypse تنها به صورت Early Access در دسترس است و دو هفته دیگر در اختیار عموم گیمرها قرار می‌گیرد. کسانی که پیش از این نیز Season Pass بازی را خریداری کرده‌اند بدون پرداخت هزینه‌ای اضافه می‌توانند بسته قابل دانلود جدید ساخته EA را تجربه کنند.

به‌روزرسانی بسته قابل دانلود Battlefield 1 Apocalypse منتشر شد

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − 3 =