اخبار بازی

به‌روزرسانی ماه دسامبر Assassin’s Creed Origins درجه سختی جدیدی را به همراه دارد

به‌روزرسانی ماه دسامبر Assassin’s Creed Origins درجه سختی جدیدی را به همراه دارد

صبح امروز یوبی‌سافت جزئیات بیشتری از به‌روزرسانی ماه دسامبر بازی Assassin’s Creed Origins را منتشر کرد. اتفاقات بزرگی در این به‌روزرسانی رخ خواهد داد.

اولین ویژگی بزرگ اضافه شدن درجه سختی Nightmare به بازی است. در این درجه سختی دشمن‌ها بسیار مقاوم‌تر و البته خطرناک‌تر خواهند بود. همچنین ویژگی Scaling به بازی اضافه شده است که بر اساس آن سطح دشمن‌ها با گیمر یکی می‌شود تا با فارم کردن و کسب Level بیشتر، بازی در نهایت آسان نشود. اولین سری Civ Pack به بازی از طریق Heka Chest اضافه خواهد شد.

در نهایت ویژگی جدیدی به اسم Horde Mode به Origins اضافه خواهد شد. گیمر در این مود جدید باید در Arena به مبارزه با موج‌های مختلفی از دشمن‌ها بپردازد. همچنین قرار شده که یک کوئست جدید و هیجان انگیز نیز به بازی اضافه شود. اگر از افرادی بودید که ماه گذشته در Trial of the Gods و مبارزه با Anubis و Sobek لذت بردید جالب است که بدانید سومین و آخرین مبارزه در ماه دسامبر در دسترس قرار خواهد گرفت. اینبار گیمرها باید با خدای مبارز‌ها یعنی Sekhmet روبرو شوند.  همچنین قرا شده تا اسلحه‌های جدیدی نیز در این به‌روزرسانی به بازی اضافه شوند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 2 =