اخبار بازی

به‌روزرسانی 5.55 برای PS4 منتشر شد

به‌روزرسانی 5.55 برای PS4 منتشر شد

وی جی مگ: امروز سونی به صورت رسمی به‌روزرسانی 5.55 برای PS4 را منتشر کرد و در حال حاضر می‌توانید با روشن کردن کنسول خود، دانلود آن را شروع کنید. این به‌روزرسانی برخلاف نسخه‌های قبلی حجم بالاتری دارد و 460.1 مگابات است.

به گزارش وی جی مگ، هنوز به صورت دقیق اعلام نشده که جزئیات به‌روزرسانی 5.55 برای PS4 چه قابلیت‌هایی را اضافه کرده یا تغییراتی ایجاد می‌کند اما سونی توضیح داده که تمرکز اصلی این به‌روزرسانی روی بهبود عملکرد کنسول است. تجربه ثابت کرده معمولا سونی زمانی که از بهبود عملکرد کنسول صحبت می‌کند در اصل تغییراتی را روی سیستم عامل کنسول به وجود می‌آورد. با در نظر گرفتن این موضوع می‌توان مطمئن بود که به‌روزرسانی 5.55 برای PS4 تاثیر خاصی روی اجرای بازی نداشته و به طور کلی وضعیت کنسول را بهبود می‌دهد.

چندی پیش سونی به‌روزرسانی کوچکی را برای PS4 منتشر کرد که بسیاری اعتقاد داشتند یکی از ضعف‌های امنیتی این پلتفرم را برطرف کرده. باید در آینده و با انتشار جزئیات بیشتر از این‌ به‌روزرسانی، آیا سونی همچنان روی وضعیت امنیتی کنسول خود تمرکز کرده یا به طور کلی سعی در برطرف کردن مشکلاتی داشته طی چند ماه اخیر در سیستم عامل PS4 به وجود آمده‌اند. در حال حاضر به‌روزرسانی 5.55 برای PS4 و  PS4 Pro در دسترس است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 − یک =