اخبار بازی

به‌روزرسانی 90 گیگابایتی در انتظار The Division 2

به‌روزرسانی 90 گیگابایتی در انتظار The Division 2

وی جی مگ: این روزها حتی خرید نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها نیز نمی‌توانند شما را از دانلود فایل‌ به‌روزرسانی‌های مختلف آن‌ها نجات دهند. در حالی که دانلود 10 الی 20 گیگابایتی برای به‌روزرسانی‌ها به امری رایج تبدیل شده اما ساخته جدید Ubisoft پا را از این حدود بسیار فراتر قرار داده است. به طوری که به‌روزرسانی 90 گیگابایتی در انتظار The Division 2 و خریداران نسخه PS4 آن است.

به گزارش وی جی مگ، با اعلام کمپانی Ubisoft در روز اول انتشار به‌روزرسانی 90 گیگابایتی در انتظار The Division 2 خواهد بود. حتی اگر شما نسخه فیزیکی بازی را خریداری کنید باز هم برای تجربه آن روی PS4 نیاز خواهید داشت تا این به‌روزرسانی 90 گیگابایتی را دانلود نمایید. باید توجه کرد The Division 2 یک اثر کاملا آنلاین بوده و بدین ترتیب نمی‌توان بدون دانلود این به‌روزرسانی آن را تجربه کرد. با توجه به کارکرد کنسول PS4 و فایل‌های آن، برای نصب بازی روی این کنسول به بیش از 150 گیگ فضای خالی نیاز خواهید داشت. این مسئله برای افرادی که هنوز از کنسول‌هایی با ظرفیت 500 گیگابایت استفاده می‌کنند مطمئنا مشکل ساز خواهد بود.

شرایط برای دو نسخه Xbox One و PC کمی بهتر بوده و خریداران این نسخه برای تجربه بازی باید به‌روزرسانی 50 گیگابایتی را دانلود کنند. عنوان The Division 2 در تاریخ 15 مارچ 2018 (24 اسفند 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − 1 =