اخبار بازی

به‌زودی امتیاز بازی Marvel Ultimate Alliance از اختیار Activision خارج می‌شود

به‌زودی امتیاز بازی Marvel Ultimate Alliance از اختیار Activision خارج می‌شود

وی جی مگ: به نظر می‌رسد به‌زودی باز هم یکی دیگر از مجموعه عناوین شرکت Activision از دسترس دیجیتال خارج می‌شود و این‌ بار نوبت به بازی Marvel Ultimate Alliance رسیده است.

به گزارش وی جی مگ، اخیرا جزئیاتی در فروم Resetera منتشر شده که نشان می‌دهد براساس لیست استیم ضمیمه شده به‌زودی هر دو نسخه از سری بازی Marvel Ultimate Alliance از دسترس خارج می‌شود. براساس لیست مذکور هر دو نسخه با قیمتی کمتر از قبل قابل دریافت بوده به طوری که قیمت هر کدام از بازی‌ها 10 دلار و قیمت هر دو عنوان با یکدیگر 15 دلار درنظر گرفته شده است. باید توجه داشت وقتی قیمتی بازی بدین شکل کاهش می‌یابد بدین معنی است که حق امتیاز مربوط به ناشر در حال به اتمام رسیدن است و در مدت زمان کوتاهی از بازار جمع‌آوری می‌شوند. این قضیه با بازی‌های دیگری هم‌چون Tony Hawk’s Pro Skater HD، Spider-Man: Shattered Dimensions، Deadpool، Transformers: Fall of Cybertron و Transformers: Devastation اثبات شده که هیچ کدام از آن‌ها دیگر در دسترس نیستند.

پس از بررسی بیشتر نیز مشخص شد این مسئله صحت داشته و هم‌اکنون شما می‌توانید دو بازی را همراه یکدیگر، یا هر کدام از بازی اول و دوم را به صورت جداگانه دریافت کنید. تاکنون تخفیف اعمال شده برای این بازی‌ها در PlayStation Network صورت نگرفته اما باید توجه کرد شبکه PSN هر سه‌شنبه عناوین تخفیف خورده را به‌روزرسانی می‌کند بنابراین می‌توان انتظار داشت تا پایان امشب تغییر صورت بگیرد. این در حالی است که هم‌اکنون هر دو بازی Marvel Ultimate Alliance به صورت جداگانه و البته همراه یکدیگر با قیمت مشابه استیم روی XBOX نیز با تخفیف قرار داده شده است.

شرکت Activision تاکنون در رابطه با از دسترس خارج شدن این بازی‌ها اظهارنظری نکرده اما آن‌ها در گذشته نیز درباره حذف شدن سایر بازی‌های خود توضیحی ارائه نکردند. سری عناوین Marvel Ultimate Alliance روی پلتفرم‌های نسل هفتم و هشتم سونی و مایکروسافت و البته PC و Wii هم‌اکنون قابل دریافت بوده و بهتر است قبل از آن که از دسترس خارج شود برای تهیه آن‌ها اقدام کنید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − یک =