اخبار بازی

به‌زودی Gran Turismo 7 برای PS4 معرفی می‌شود

وی جی مگ: ضعف‌های فنی و کمبود محتوا برای بخش تک نفره باعث شد Gran Turismo Sports آن‌طور که انتظار می‌رفت نظر طرفداران این مجموعه را به خود جلب نکند. اثری که هرچند از دید ساختار کلی در سطح خوبی قرار داشت اما ضعف‌های آن از تبدیل شدنش به اثری ماندگار جلوگیری کرد. حالا اما به نظر می‌رسد که مشکلات اشاره شده زودتر از همیشه در حال برطرف شدن هستند و به‌زودی Gran Turismo 7 برای PS4 معرفی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، یکی از کاربرهای Reddit به تازگی تصویری را از فروشگاه آمازون منتشر کرده که در آن می‌توان تبلیغ Gran Turismo 7 را در قالب بسته‌بندی‌های بازی دید. هرچند تصویر مورد استفاده برای بسته‌بندی اشار شده باکس‌آرت نهایی بازی احتمالا نیست اما می‌توان با توجه به آن مطمئن بود که Gran Turismo 7 برای PS4 در نمایشگاه E3 2018 امسال که چیزی تا برگزاری آن باقی نمانده از سوی سونی معرفی می‌شود.

به‌زودی Gran Turismo 7 برای PS4 معرفی می‌شود 1

کاربر منتشر کننده تصویر مورد بحث، بسته‌بندی بازی را نیز مورد بررسی قرار داده و اطلاعاتی را از این طریق به دست آورده. روی این بسته ذکر شده که بازی در آپریل 2019 منتشر می‌شود و احتمال زیاد تاریخ نهایی نبوده و به این نکته اشاره دارد که Gran Turismo 7 احتمالا تا انتهای سال مالی 2019 سونی منتشر می‌شود. دیگر نکته‌ای که روی بسته ذکر شد، حضور بخش تک نفره کامل است که نسخه قبلی مجموعه غیبت آن را به خوبی احساس کرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − 11 =