اخبار بازی

به این زودی‌ها خبری از Deus Ex بعدی نمی‌شود !

با توجه به درگیر بودن استودیو Eidos Montreal و Crystal Dynamics برای ساخت پروژه Avengers که هنوز به طور کامل معرفی نشده نباید انتظار ساخت Deus Ex جدید را به این زودی‌ها داشت.

این هفته خبری منتشر شد که Square Enix و مارول مشغول ساخت بازی براساس Avengers (انتقام جویان) هستند و با در نظر گرفتن این موضوع Deus Ex Mankind Divided امسال منتشر شد، یوروگیمر نتیجه گرفته که قسمت بعدی این مجموعه به زودی عرضه نمی‌شود.

با عرضه Mankind Divided سازندگان Deus Ex قصد داشتند تا داستان مطرح شده را به پایان برساند اما مراحل ساخت بازی (پنج سال) بیش از حد طولانی شد و بخشی از داستان ناگفته باقی‌مانده. یوروگیمر از قول یک منبع آگاه توضیح داده که هنوز سرنوشت بخش ناگفته داستان Deus Ex مشخص نشده و احتمال دارد که یا به طور کل رها شود یا در مدیوم دیگری همچون کتاب‌های مصور روایت شود.

جدیدترین DLC این اثر که A Criminal Past نام دارد و در تاریخ 23 فوریه منتشر می‌شود هم داستانی مجزا را روایت کرده و در اصل اتفاقات آن مربوط به پیش از خط داستانی اصلی بازی می‌شود. جالب است بدانید که سازندگان Deus Ex در سال 2013 اعلام کردند که قصد دارند دنیایی بزرگ براساس این مجموعه بسازند و بازی‌های بعدی را با فاصله سه سال منتشر کنند اما طولانی شدن فرایند ساخت Mankind Divided باعث شده برنامه آنها به کلی تغییر کرده و به سراغ پروژه Avengers بروند.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + 12 =