اخبار بازی

به زودی محتویات رایگانی برای Battlefield 1 در دسترس قرار می‌گیرد

به زودی محتویات رایگانی برای Battlefield 1 در دسترس قرار می‌گیرد

در حالی که اتفاقات و مسائل پیش آمده برای Star Wars Battlefront 2 به اندازه کافی توانست آبروی EA را ببرد، در سمت مقابل Battlefield 1 هنوز یکی از بازی‌های محبوب و صد البته خوش ساخت است.

همانطور که می‌دانید در طی ده روز آینده اولین موج از محتویات بسته الحاقی Turning Tides برای Battlefield 1 عرضه خواهد شد و به نظر می‌رسد که در کنار آن محتویات رایگانی نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.از امروز گیمر‌هایی که مشغول به انجام این بازی هستند 250 عدد Scrap رایگان در روز‌های دوشنبه و پنجشنبه دریافت خواهند کرد. گیمر می‌تواند از این موجودی برای خرید Battlepack‌های مربوط به فصل تعطیلات و یا دیگر آیتم‌های موجود در فروشگاه داخل بازی استفاده کند.

همچنین در سه شنبه‌های هر هفته ماموریت مخصوص به دریافت Battlepack رویداد تعطیلات آخر سال در دسترس عموم قرار خواهد گرفت که گیمر با انجام داده آن به Superior Battlepack دسترسی پیدا می‌کند. همچنین گیمر‌ها با وارد شدن به بازی در روز‌های چهارشنبه یک Battlepack معمولی به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

در کنار این‌ها، در روز جمعه یک پاداش کاملا اسرارآمیز در اختیار گیمر قرار می‌گرد در صورتی که روز‌های شنبه و یکشنبه نیز دو برابر XP به گیمر ارائه می‌کند. این پاداش‌ها برای همه گیمر‌ها در دسترس است حتی کسانی که Premium Pass را خریداری نکردند. همچنین اعلام شد که این پاداش‌ها تا پایان ماه دسامبر در دسترس خواهد بود.

منبع

برچسب‌هاBattlefield 1 DICE EA pc PS4 xbox one
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + 7 =