اخبار بازی

به زودی واحد پول استرالیا به Steam اضافه می‌شود

به زودی واحد پول استرالیا به Steam اضافه می‌شود

استفاده کردن از Steam در استرالیا کار چندان مفرحی نیست. تمام قیمت‌ها در استیم به صورت واحد دلار آمریکا به نمایش گذاشته می‌شوند و گیمر برای خرید هر بازی باید به تبدیل واحد پولی مشغول باشد.

معمولا نیز بازی‌های ارائه شده در استرالیا توسط استیم، قیمت بیشتری نسبت به سایر نقاط جهان و حتی نسخه‌های فیزیکی ارائه شده در استرالیا دارند. گرچه به نظر می‌رسد که استیم به زودی با پلتفرم‌های مشابه دیگر مثل GOG همگام سازی خواهد. استیم در سال 2014 قول اضافه کردن واحد پول استرالیا را داده بود اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

یکی از استودیو‌ها با افشای اطلاعات مشخص کرد که این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. بر اساس گزارش Kotaku، استودیوی Brightrock Games در جدیدترین پست بلاگ خود به صراحت اعلام کرده که استیم به زودی واحد‌های پولیش بیشتری را پشتیبانی خواهد کرد که یکی از آنها واحد پولی استرالیا خواهد بود. در میان کشور‌های دیگر نیز می‌توان به ویتنام، اکراین، آرژانتین، کویت، قطر و … اشاره کرد که واحد پولی آنها به استیم اضافه می‌شود.

البته این خبر هنوز توسط استیم مورد تایید نهایی قرار نگرفته و شاید نیز تکذیب شود. باید منتظر اخبار تکلمیلی بیشتری در این زمینه باشیم.

منبع

برچسب‌هاGOG pc steam
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + 11 =