اخبار بازی

به گفته تروی بیکر Death Stranding یک مورد و اثر کاملا جدید است

به گفته تروی بیکر Death Stranding یک مورد و اثر کاملا جدید است 1

وی جی مگ: در چند وقت اخیر و به دنبال اعلام زمان عرضه بازی مورد انتظار Death Stranding، خالق آن یعنی هیدئو کوجیما و دیگر عوامل و بازیگران این اثر صحبت‌های مختلفی درباره آن به اشتراک گذاشته‌اند. به گفته خود کارگردان بازی، این عنوان استایل جدیدی از بازی اکشن بوده و آن را “رشته اجتماعی” توصیف کرده است.

به گزارش وی جی مگ، اکنون نوبت به تروی بیکر که وظیفه ایفای نقش شخصیت Higgs را در ساخته استودیو Kojima Productions برعهده دارد رسیده تا نظر خود را پیرامون بازی ابراز کند و به مانند کوجیما تاکید کند که Death Stranding مانند هیچ چیزی که تاکنون دیده‌ایم نیست. بیکر در اینستاگرام در پاسخ به یکی از کاربران که پرسیده بود این عنوان بیشتر یک بازی بوده یا یک فیلم محسوب می‌شود (سوالی که البته پیرامون بسیاری از آثار کوجیما مطرح می‌شود) اظهار کرد Death Stranding یک مورد کاملا جدید است.

به‌علاوه خود کوجیما نیز در چند وقت اخیر در شبکه‌های اجتماعی مختلف بسیار فعال بوده و چند اسکرین شات جدید از بازی منتشر کرده که شخصیت اصلی آن یعنی سم که توسط نورمن ریداس ایفای نقش می‌شود را به تصویر می‌کشد. این عنوان مورد انتظار در تاریخ 8 نوامبر 2019 (17 آبان 98) برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 1 =