اخبار بازی

بیش از 1.5 میلیون اکانت انجمن سرگرمی و ورزش‌های الکترونیکی هک شد

بیش از 1.5 میلیون اکانت انجمن سرگرمی و ورزش‌های الکترونیکی هک شد 1

انجمن سرگرمی و ورزش‌های الکترونیکی (Esports Entertainment Association) که بیشتر به خاطر برگزاری مسابقات Counter-Strike شناخته می‌شود تایید کرد که وب‌سایت آنها در تعطیلات کریسمس مورد حملات هکرها قرار گرفته و هک شده است.

انجمن سرگرمی و ورزش‌های الکترونیکی تایید کرد که بیش از 1.5 میلیون اکانت هک شده و هکری که مسئولیت این هک را بر عهده گرفته بود از آنها درخواست 100 هزار دلار پول به عنوان حق السکوت کرده بود. بر اساس گزارشی که توسط انجمن سرگرمی و ورزش‌های الکترونیکی ارائه شده وب‌سایت این مجموعه در روز 27 دسامبر مورد حمله قرار گرفت. LeakedSource نیز تایید کرد که 1,503,707 اکانت در این وب‌سایت هک شده است و هکر به اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، شهر، آخرین زمان بازدید از سایت، آدرس ایمیل، تاریخ تولد، شماره تلفن و … دسترسی پیدا کرده است.

وقتی‌ انجمن سرگرمی و ورزش‌های الکترونیکی از این هک خبردار شد که هکر درخواست دریافت 100 هزار دلار برای عدم افشای اطلاعات کرد اما آنها قبول نکردند که این مقدار پول را به هکر پرداخت کنه در در نتیجه تمام این اطلاعات در اینترنت فاش شد. لازم به ذکر است که هکر در قبال دریافت پول به انجمن سرگرمی و ورزش‌های الکترونیکی قول داده بود که مشکل وب‌سایت آنها را برطرف خواهد کرد. وب‌سایت این انجمن در اطلاعیه اعلام کرد که مشکل در حال حاضر برطرف شده است اما اطلاعات اکانت‌های هک شده به احتمال بسیار زیاد فاش شده‌اند. در ادامه نیز از تمام کاربرانی که اطلاعاتشان فاش شده معذرت‌خواهی کردند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + 9 =