اخبار بازی

بیش از 16 هزار انیمیشن برای The Witcher 3 طراحی شده بود

بیش از 16 هزار انیمیشن برای The Witcher 3 طراحی شده بود 1

تقریبا دو سال از عرضه The Witcher 3 Wild Hunt می‌گذرد. این بازی از نظر بسیاری از محافل تا به امروز یکی از بهترین آثار نسل حاضر است. البته این نکته نیز امر چندان عجیبی نیست چون تیم سازنده کار‌های بسیار سنگینی برای مطمئن شدن از کیفیت این بازی انجام دادند.

در همایش GDC کارگردان انیمیشن‌های استودیوی CD Projekt Red آقای Sebastian Kalemba اعلام کرد که آنها در ساخت The Witcher 3 از 16 هزار انیمیشن مجزا و منحصر به فرد استفاده کردند. این مقدار از انیمیشن نزدیک به 200 ساعت محتوی است!

همچنین Kalemba در ادامه اعلام کرد که در دو بسته الحاقی این اثر آنها قصد نداشتند تا با استفاده دوباره از انیمیشن‌های قدیمی حس تکراری بودن به گیمر القا کنند. به نظر او عرضه بازی با استفاده از انیمیشن‌های قدیمی باعث می‌شد که گیمر فکر کند برای محتوایی که اکثر آن از بازی اصلی کپی شده مجبور به پرداخت مبلغی پول شده است. البته این اتفاق در مورد The Witcher 3 رخ نداد چون تیم انیمیشن این استودیو نزدیک به 7 هزار انیمیشن جدید برای این دو بسته الحاقی طراحی کردند که معادل با 50 ساعت محتوی است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + 8 =

  • یکی میشه مثل CPR که برای DLC ها انیمشین اضافه می شازه تا یه وقت به خریدارا حس بی ارزش بودن محتوا القا نکنه ، یکی هم میشه یوبسافت و فارکرای