اخبار بازی

تأخیر کنفرانس های مختلف در ارائه دیجیتال

در حالی که ممکن است امسال E3 لغو شده باشد و کلا برگزار نشود، بازی های محدودی وجود دارد که با اجرای چندین ناشری که هنوز تصمیم دارد یک کنفرانس دیجیتالی برگزار کند.

رویداد دیجیتالی شرکت “LRG3” برای 8 ژوئن برنامه ریزی شده بود، اما تاخیر اعلام کرده است و تاریخ جدیدی ارائه نشده است.

این اعلامیه از طریق توییتر منتشر شده است و هیچ دلیل منطقی برای تأخیر ارائه نشده است. شماری از رویدادهای دیجیتال با رعایت اعتراضات جهانی در برابر خشونت پلیس و در پی درگذشت جورج فلوید به تاریخ دیگری موکول شدند.

برنامه IGN Summer of Gaming قرار بود این هفته برگزار شود، اما به خاطر اعتراضات، تا 8 ژوئن به تعویق افتاد. این احتمال وجود دارد که LRG نمی خواسته همزمان با این رویداد، رویداد خود را برگزار کند.

در حالی که تغییر به یک قالب دیجیتال ممکن است برای بعضی ناشران کمی غیرمعمول باشد، Limited Run Games همیشه رویدادهای E3 خود را بصورت دیجیتالی برگزار کرده است.

سال گذشته، ناشر در طول ارائه تعدادی از عناوین اصلی را فاش کرد، از جمله مجموعه ای از نسخه های بازی های قدیمی تر Star Wars. Limited Run Games که در حال حاضر تعداد زیادی از این عناوین برای پیش سفارش موجود هستند، اما تعداد بسیار کمی برای هفته های آینده اعلام شده است. به این ترتیب ، این شرکت باید نکات جالب توجهی را برای فاش کردن داشته باشد تا دیدن این نمایش ارزش داشته باشد!

منبع : comicbook

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 5 =