اخبار بازی

تابستان Brawlout برای PS4 منتشر می‌شود

وی جی مگ: با تکیه بر هفت شخصیت کاملا جدید و حضور مهمان‌هایی همچون Guacamelee و خوآن از Hyper Light Drifter ساخته Angry Mob Games توانست چیزی شبیه به مجموعه Smash Bros را روی پلتفرم‌های مختلف فراهم کند و حالا نوبت به این رسیده که Brawlout‌ برای PS4 نیز منتشر شود تا فهرست پلتفرم‌های هدف این اثر مخاطب‌های بیشتری را به خود اختصاص دهد.

به گزارش وی جی مگ، امروز با انتشار پستی در بلاگ رسمی Playstation تایید شد که این تابستان Brawlout برای PS4 منتشر شود و دارندگان کنسول سونی می‌توانند اثری جدید در سبک مبارزه‌ای را تجربه کنند. استودیو Angry Mob Games به عنوان سازنده این بازی اعلام کرده که Brawlout همراه با 18 شخصیت روی PS4 منتشر می‌شود که سه تای آنها به صورت مهمان بوده و یکی از آنها در آینده معرفی می‌شود.

در کنار حالت چند نفره آفلاین این نسخه از Brawlout از حالت آنلاین نیز پشتیبانی کرده و به جز ارتقای گرافیکی روی PS4 Pro به صورت 4K اجرا خواهد شد. در حال حاضر Brawlout برای PC و Nintendo Switch موجود است و انتظار می‌رود که نسخه Xbox One آن نیز امسال عرضه شود. عنوانی که توانست به موفقیت خوبی به خصوص روی Nintendo Switch‌ دست پیدا کند و اما با عرضه Super Smash Bros جدید مطمئنا رقابتی سخت را در بازار بازی‌های مبارزه‌ای تجربه می‌کند.

برچسب‌هاAngry Mob Games Brawlout PS4
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + نوزده =