اخبار بازی

تابستان NBA Playgrounds 2 منتشر می‌شود

وی جی مگ: ابتدای سال گذشته میلادی بود که Saber Interactive بازی را در ژانر بسکتبال آرکید با نام NBA Playgrounds عرضه کرد. اثری که از ساخته‌های مشابه این سبک در دهه 90 میلادی الهام گرفته بود و قرار است که نسخه دوم آن تحت عنوان NBA Playgrounds 2 در تابستان سال جاری میلادی عرضه شود.

به گزارش وی جی مگ، فروش خوب NBA Playgrounds باعث شد که توسعه قسمت دوم آن به سرعت شروع شده و برای پلتفرم‌های مختلف آماده شود. قرار است که NBA Playgrounds 2 دقیقا برای همان پلتفرم‌های نسخه اول عرضه شده و فرمول پیاده شده در  گیم‌پلی قسمت اول را ارتقا دهد. در نسخه دوم قرار است که Playgrounds Championship دارای رده‌بندی جهانی بوده و رتبه گیمر را براساس عملکرد او در بخش چند نفره و تک نفره به صورت جداگانه گزارش دهد. در حالت تک نفره گیمر می‌تواند با استفاده از حالت Season Mode تیم مورد علاقه خود را انتخاب کرده و یک فصل را با آن بازی کند.

در مقابل Saber Interactive وعده داده که مشکلات Matchmaking نسخه اول را در NBA Playgrounds 2 برطرف می‌کند و گیمرها به صورت چهار نفره قادر به تجربه بازی با یکدیگر خواهند بود. از جمله دیگر تغییرات ایجاد شده در نسخه دوم می‌توان به بهبود هوش مصنوعی، قدرت‌های جدید برای بازیکن‌ها، بهبود انیمیشن‌ها و حضور 200 بازیکن مطرح بسکتبال اشاره کرد که شامل ستاره‌های فعلی و بازیکن‌های بازنشسته نیز می‌شود. هنوز تاریخ عرضه دقیق NBA Playgrounds 2 روی PC، PS4،  Xbox One و Nintendo Switch اعلام نشده اما می‌دانیم این بازی در تابستان سال جاری میلادی منتشر می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 1 =