اخبار بازی

تاثیر منفی اتمام قرارداد PES و UEFA روی ارزش سهام Konami

وی جی مگ: چند روز پیش بود که Konami به صورت رسمی اعلام کرد قرارداد همکاری مجموعه بازی‌های PES با UEFA برای لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری فینال این مسابقات در شهر کی‌یف به اتمام می‌رسد. خبری که به نظر می‌رسد تاثیر منفی خود روی ارزش سهام Konami را به سرعت نشان داده.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی این همکاری بعد از 10 سال به پایان می‌رسد که سال 2015 کمپانی Konami اعلام کرد با UEFA به تواقف رسیده تا قرارداد آنها تا سال 2019 تمدید شود. حالا مشخص نیست که مذاکراتی جدید برای اتمام زودهنگام این قرارداد صورت گرفته یا مسئله دیگری وجود داشته که باعث چنین اتفاقی شده.

در حال حاضر هیچکدام از طرفین این ماجرا توضیحی درباره اختلاف یک ساله نداده‌اند اما انتظار می‌رود که این کار برای کاهش تاثیر منفی روی Konami‌ صورت گرفته تا UEFA شرایط را برای همکاری با کمپانی دیگری آماده می‌کند که به احتمال فراوان EA است. مسئولین EA سال‌هاست که قصد استفاده از امتیاز لیگ قهرمانان اروپا در Fifa را دارند اما موفق به انجام این کار نشدند. در نهایت بعد از انتشار این خبر بلومبرگ گزارش داده که ارزش سهام Konami افتی 5.1 درصدی را تجربه کرده. بازیساز‌های مشغول در Konami فعلا مشغول توسعه نسخه‌ای از PES برای بازار بازی‌های موبایلی چین هستند.

برچسب‌هاEA Fifa KONAMI pes PES 2018 UEFA
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − هشت =