اخبار بازی

تاخیر بازی Crackdown 3 تا سال 2019 تایید شد

تاخیر بازی Crackdown 3 تا سال 2019 تایید شد

وی جی مگ: روز گذشته بود که خبر دادیم احتمالا به خاطر مشکلات پیش آمده در جریان توسعه انحصاری جدید مایکروسافت، تاخیر بازی Crackdown 3 با احتمال بسیاری روبرو است و شاید حتی این اثر در سال آینده میلادی منتشر شود. امروز اما واکنش مایکروسافت این موضوع را تایید کرد و حالا باید طرفداران Xbox One تا سال آینده صبر کنند تا موفق به تجربه بازی Crackdown 3 شوند.

به گزارش وی جی مگ، بعد از شایعه اولیه وبسایت کوتاکو حالا مایکروسافت به موضوع تاخیر بازی Crackdown 3 واکنش نشان داده و اعلام کرده که با توجه به استقبال خوب گیمرها از نمایش‌های این بازی ما تصمیم گرفته‌ایم تا در زمان عرضه از کیفیت بازی Crackdown 3 مطمئن باشیم و به همین واسطه جریان توسعه آن را تا فوریه سال 2019 میلادی ادامه می‌دهیم. البته در همین راستا اعلام شده که جزئیات بیشتر در جریان کنفرانس مایکروسافت E3 2018 مطرح می‌شود.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که بازی Crackdown 3 اولین‌بار در سال 2014 رونمایی شد و در ابتدا سال 2017 به عنوان هدف انتشار آن شناخته می‌شد اما در ادامه تاخیر خورده و به سال 2018 منتقل شد. حالا اما در شرایطی که نیمی از سال جاری میلادی را پشت سر گذاشته‌ایم باز هم به نظر می‌رسد که بازی Crackdown 3 نیاز به زمان بیشتری برای بهبود کیفیت خود دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × چهار =