اخبار بازی

تاخیر در انتشار بازی Below

تاخیر در انتشار بازی Below

تاخیر در انتشار بازی Below از Capy سازنده این بازی اعلام شد.(زمان انتشار این بازی تابستان نیست و زمان دقیقی برای انتشار این بازی مقرر نشده است)

بازی (Below (Sword & Sworcery, Super Time Force از شرکت Capy قرار بود این تابستان وارد بازار شود ولی طبق گفته‌ی این شرکت این بازی هنوز آماده نیست.

” قرار بود این بازی در تابستان وارد بازار شود و تیم بازی‌سازی ما تمام تلاشش را کرد ولی متاسفانه این امر محقق نشد. ما تمام تلاشمان را کردیم که بازی هرچه سریع‌تر به دست شما برسد. ما کاملا بازی خودمان را می‌شناسیم و به آن افتخار می‌کنیم ولی این بازی هنوز به اصلاحاتی نیاز دارد تا به استاندارد‌های استادیوی ما و آن کیفیتی که شما انتظار دارید، برسد.

بازی Below از همان ابتدا برای ما بلندپروازانه بود ولی هنوز نیاز بررسی بیشتری در عمق بازی حس می‌شود و ما هنوز به این مهم دست نیافته‌ایم. دفعه‌ی بعد که شما شاهد آپدیت جدید بازی باشید بدین معناست که تاریخ انتشار بازی تاریخی ثابت و بدون تغییر خواهد بود. البته شما اغلب اوقات شاهد چنین تاخیر‌هایی در انتشار بازی نیستید. این طبیعی است که ارقام برآوردی فعلی شما جای قبلی را می‌گیرد که مسلما چندان خوشایند نیست ولی اگر تغییرات وارده بر بازی موجب بهبودی بازی شود، قطعا به نفع همه خواهد بود.”

تاخیر در انتشار بازی Below

میلاد شفیعی

میلاد شفیعی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × یک =