اخبار بازی

تاخیر در اکران فیلم Sonic the Hedgehog

تاخیر در اکران فیلم Sonic the Hedgehog

وی جی مگ: هنگامی که چند هفته قبل تریلر فیلم Sonic the Hedgehog منتشر شد بسیاری از از طرفداران از بابت طراحی شخصیت سونیک که نشانی از ظاهر وی در بازی‌ها نداشت ناامید و ناراحت شدند. پس از چند روز کارگردان فیلم اعلام کرد طراحی این شخصیت در فیلم تغییر خواهد کرد. امری که اکنون موجب تاخیر در اکران فیلم Sonic the Hedgehog شده است.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به این که اکران فیلم برای نوامبر 2019 برنامه‌ریزی شده بود بسیاری متعجب شدند که چگونه در این مدت زمان اندک قرار است تغییرات اساسی در طراحی شخصیت سونیک صورت بگیرد. به همین دلیل امروز باری دیگر کارگردان این پروژه یعنی آقای جف فولر در توییتر خود خبر از تاخیر در اکران فیلم Sonic the Hedgehog تا سال 2020 داد. تاریخ انتشار جدید فیلم برابر با 14 فوریه 2020 اعلام شده است. ضمن اعلام این موضوع، فولر اظهار کرد که تیم سازنده اندکی مدت زمان بیشتری را صرف می‌کند تا ظاهر سونیک را کاملا به شکل صحیح آن طراحی کنند.

اگرچه حواشی پیرامون فیلم و طراحی شخصیت سونیک دور از انتظار بود اما تاخیر در اکران فیلم اقدامی درستی محسوب می‌شود. این موضوع علاوه‌بر انجام تغییرات برای درست کردن ظاهر شخصیت اصلی، اجازه می‌دهد طرحان هنری برای جلوه‌های ویژه زمان بیشتری در اختیار داشته باشند و برای اعمال تغییرات نیازمند اضافه‌کاری و عجله نباشند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × پنج =