اخبار بازی

تاخیر در ساخت فیلم سینمایی Minecraft

تاخیر در ساخت فیلم سینمایی Minecraft

وی جی مگ: ساخت فیلم سینمایی Minecraft با تاخیر مواجه شد زیرا آقای راب مک‌الهنی کارگردان و یکی از نویسندگان این اثر سینمایی، پروژه تولید آن را ترک کرد.

به گزارش وی جی مگ، مک‌الهنی در صحبت با وبسایت The Wrap گفت که پروژه تولید فیلم سینمایی Minecraft را ترک کرده است. این وبسایت در ادامه توضیح می‌دهد آرون و آدام نی که هم‌اکنون روی اقتباسی از فیلم Masters of the Universe هم مشغول به کار هستند به عنوان راس جدید این پروژه برگزیده شده و قرار است فیلم‌نامه جدیدی را برای آن نوشته و آن را کارگردانی نمایند. فیلم‌نامه قبلی پروژه مک‌الهنی که توسط جیسون فیوکس، نویسنده فیلم Wonder Woman به نگارش در آمده بود به طور کامل کنار گذاشته شده است.

آرون و آدام نی سومین کارگردانانی هستند که از زمان آغاز پروژه ساخت فیلم سینمایی Minecraft انتخاب می‌شوند. شان لوی اولین کارگردانی بود که برای این فیلم انتخاب شد و به دلیل اختلافات با Warner Bros در سال 2014 از تولید این فیلم کناره‌گیری کرد. در خبری مرتبط نیز از جمله شایعات شنیده شده به حصور استیو کارل به عنوان صدا‌گذار در این فیلم اشاره دارد که قرار است نقش اصلی فیلم Minecraft با اسم استیو را صداپیشگی کند که البته این مورد شایعه بوده و هنوز به تایید رسمی نرسیده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 3 =