اخبار بازی

تاخیر در عرضه بازی NBA Playgrounds 2 یک هفته پیش از انتشار

تاخیر در عرضه بازی NBA Playgrounds 2 یک هفته پیش از انتشار

وی جی مگ: بازی NBA Playgrounds 2 یک هفته پیش از انتشار با تاخیر مواجه شد. اخیرا استودیو سازنده این بازی یعنی Saber Interactive اعلام کرده که دنباله این عنوان بسکتبال آرکید از تاریخ عرضه قبلی خود برابر 22 می عقب افتاده و حال عرضه آن به تاریخ نامشخصی موکول شده است.

به گزارش وی جی مگ، پیج فیس‌بوک رسمی NBA Playgrounds 2 در رابطه با این تاخیر به وجود آمده توضیح داد «ما اخباری را باید به اشتراک بگذاریم اما قبل از آن باید بگوییم چیزهای خوبی برای کسانی که منتظر بازی بودند در راه خواهد بود. موارد بسیار جالبی به قسمت جدید NBA Playgrounds اضافه شده که ما فکر می‌کنیم این بازی را به سطح جدیدی خواهند رساند. نمی‌توان تمام جزییات آن را هم‌اکنون به اشتراک گذاشت اما باید اعلام کنیم انتشار بازی از تاریخ قبلی آن یعنی 22 می عقب افتاده است. لطفا صبورانه همراه ما باشید. قول می‌دهیم NBA Playgrounds 2 بهتر و باکیفیت‌تر از همیشه باشد. جزییات جدید را به زودی به اشتراک خواهیم گذاشت.»

تاخیر در عرضه بازی آن هم تنها یک هفته قبل از عرضه، موضوع عجیبی برای هر عنوانی محسوب می‌شود. در حال حاضر بهترین و تنهاترین گزینه این است که به Saber Interactive کرده و تاخیر صورت گرفته را امری ضروری برای عنوانی فرض کنیم که در حال پیشرفت است.

XBOX ONE، Switch، PS4 و PC از پلتفرم‌های مقصد NBA Playgrounds 2 هستند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + سیزده =