اخبار بازی

تاخیر در عرضه بازی Shenmue 3 تا سال 2019

تاخیر در عرضه بازی Shenmue 3 تا سال 2019

وی جی مگ: همان‌طور که انتظار می‌رفت گیمرها نمی‌توانند امسال منتظر عرض بازی Shenmue 3 باشند و کمپانی Deep Silver و استودیو Ys Net به صورت رسمی تایید کردند که بازی در سال 2018 منتشر نمی‌شود.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی Deep Silver اعلام کرده که بازی Shenmue 3 نیاز به بهبود کیفی بیشتری داشته و باید برای آن استانداردهای بالایی را در نظر گرفت. همچنین آنها احتمالا این تاخیر را از جنبه اقتصادی نیز در نظر گرفته و به این نتیجه رسیده‌اند که فعلا سال 2018 بیش از اندازه برای عرضه اثری این چنینی شلوغ است. در همین راستا ناشر بازی Shenmue 3 رسما تایید کرد که در حال حاضر این اثر برای عرضه در سال 2019 آماده می‌شود.

یو سوزوکی سازنده بازی نیز در همین رابطه توضیحاتی را ارائه و در ابتدا نیز از طرفدارها برای تاخیر به وجود آمده عذرخواهی کرده. سوزوکی توضیح داده که بعد از بحث و صحبت با شریک تجاری خود یعنی Deep Silver به این نتیجه رسید‌‌ه‌اند که برای افزایش کیفیت و ارتقا سطح استاندارد بازی نیاز به زمان بیشتری است و تاخیر در عرضه بازی Shenmue 3 بهترین گزینه به شمار می‌رفت. با این وضعیت امسال گیمرها می‌توانند بسته Shenmue 1 & 2 را تجربه کرده و قسمت سوم را روی PC و PS4 در سال 2019 پیش روی خود ببینند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + هفت =