اخبار بازی

تاخیر در عرضه بازی Skull and Bones

تاخیر در عرضه بازی Skull and Bones

وی جی مگ: آقای Alain Martinez مدیر ارشد بخش مالی شرکت Ubisoft در کنفرانس مربوط به گزارش سال مال 2017-2018 این شرکت، تاخیر در عرضه بازی Skull and Bones را مورد تایید قرار داد و اعلام کرد احتمال انتشار آن در سال مالی جاری وجود نخواهد داشت.

به گزارش وی جی مگ، این مسئله بدین معنی است که این عنوان با تم دزدان دریایی، در سال مالی آینده و تا انتهای تاریخ 31 مارچ 2020 منتشر می‌شود. به گفته Martinez تصمیم صورت گرفته به این دلیل اتخاذ شده که تیم سازنده زمان بیشتری برای توسعه بازی خود صرف کند. با توجه به اینکه از زمان معرفی Skull and Bones در E3 سال گذشته، این بازی در سکوت خبری به سر می‌برد انتشار خبر تاخیر آن چندان غافل‌گیرکننده نبود. البته نباید انتظار داشت که شاهد نمایش بازی در E3 2018 نباشیم.

Alain Martinez در آخر توضیح داد که صنعت بازی‌های ویدئویی روز به روز در حال پیشرفت و تکامل بوده و نه تنها Ubisoft بلکه سایر کمپانی‌ها نیز برای عرضه هر بازی خود باید امور فراوانی را سازمان‌دهی کنند. هم‌چنان زمانی که به تاخیر انداختن عناوین در دست ساخت آن‌ها به افزایش ارزش آن‌ها کمک می‌کند نباید از این تصمیم دریغ کنند.

DualShockers

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 4 =