اخبار بازی

تاخیر در عرضه بازی Super Meat Boy Forever

تاخیر در عرضه بازی Super Meat Boy Forever

وی جی مگ: عرضه بازی Super Meat Boy Forever با تاخیر مواجه شد. در حالی که بسیاری برای تجربه دنباله بازی مستقل محبوب Super Meat Boy در این ماه برنامه‌ریزی کرده بودند به گفته استودیو توسعه‌دهنده آن‌ها، عرضه بازی از آپریل 2019 به زمانی عقب‌تر موکول شده است.

به گزارش وی جی مگ، استودیو Team Meat خبر تاخیر در عرضه بازی Super Meat Boy Forever را از آپریل 2019 در توییتر به اشتراک گذاشت. در حالی که این توسعه‌دهنده هیچ زمان جدیدی را برای انتشار عنوان در دست ساختش ارائه نکرد با این حال افزود این تاخیر چندان طولانی نخواهد بود. هنگامی که تریلر بعدی بازی منتشر شود تاریخ انتشار دقیق Super Meat Boy Forever هم به واسطه آن اعلام خواهد شد.

این استودیو هم‌چنین اظهار کرد آن‌ها می‌توانستند طبق برنامه پیش رفته و با میزان کار مضاعف بازی را در همین ماه آپریل منتشر کنند. اما از آن جایی که نشر بازی نیز برعهده خودشان است تصمیم گرفتند این کار را نکنند و به دلیل رسیدن به زمانی که پیش از این اعلام کرده بودند بیش از حد به خودشان فشار نیاورند. این بازی در تاریخی نامشخص برای Xbox One، PS4، Nintendo Switch، Android، iOS و PC از طریق Epic Games Store در دسترس قرار می‌گیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 4 =