اخبار بازی

تاخیر در عرضه بازی Yoshi تا سال 2019

تاخیر در عرضه بازی Yoshi

وی جی مگ: بر اساس لیستی از بازی‌های  کنسول Nintendo Switch در سایت eShop که در سال 2019 منتشر می‌شود به طور رسمی تائید شد که بازی Yoshi Switch با تاخیر مواجه شده است که در E3 امسال هم به نمایش در نیامد.

به گزارش وی جی مگ، رئیس بخش آمریکای  Nintendo  گفت که «بازی Yoshi Switch به خوبی در دست توسعه است».در مصاحبه‌ای با Polygon در E3 .به هر حال به این  زودی‌ چیزی از بازی  نخواهیکم ‌فهمیمد.

پس دوباره، طبق عادتی که کمپانی Nintendo دارد، هر سال نمایشی مستقیم از بازی‌ها، اطلاعات بیشتر و تاریخ عرضه بازی‌ها را داریم که احتمالا بازی Nintendo Switch نیز در بین این نمایش‌ها وجود داشته باشد یا اینکه برنامه جداگانه‌ای برای نمایش و اعلام تاریخ عرضه بازی وجود داشته باشد.

ظاهرا عنواین دیگر کنسول Nintendo Switch  در کنفرانس E3 2018 غایب بودند که شامل بازی‌های Metroid Prime 4، Bayonetta 3 و Travis Strikes Again No More Heroes می‌شود.

به تازگی مطلع شدیم که سهام کمپانی نینتندو بعد از کنفرانس E3 2018 دچار رکود قابل توجهی شده است که برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به این لینک مراجع کنید که شامل اخبار تکمیلی است. کمپانی Nintendo که با حضور نه چندان خوب خود سرمایه‌گذاران را دچار نگرانی کرد. با معرفی بازی‌های غایب در نمایشاه می‌تواند دوباره اعتبارش را برگرداند؟

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − شش =