اخبار بازی

تاخیر در عرضه بخش تک نفره بازی Star Citizen

تاخیر در عرضه بخش تک نفره بازی Star Citizen

وی جی مگ: امروز استودیو Cloud Imperium در کنار انتشار جزئیاتی از نسخه آلفا 3.2 ساخته خود، اعلام کرد که بخش تک نفره بازی Star Citizen در سال 2018 میلادی منتشر نشده و با تاخیر مواجه شده و احتمال فراوان در سال 2019 عرضه خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات به دست آمده از نسخه آلفا 3.2 بازی Star Citizen نشان می‌دهد که بخش معدن‌کاوی به گیم‌پلی بازی اضافه می‌شود و از این پس گیمرها می‌توانند سنگ‌های ارزشمند به دست آمده را ذخیره کرده و در ادامه از آنها استفاده کنند. از سویی استودیو Cloud Imperium اعلام کرده که بخش گروه‌بندی گیمرها نیز در نسخه جدید آلفا دستخوش تغییراتی می‌شود.

در این نسخه مراحل جدیدی نیز به بازی اضافه شده و قرار است که شاهد معرفی تعدادی فضاپیمای جدید نیز باشیم که به گیمرها برای رفتن به محیط‌های جدید دسترسی می‌دهند. در قسمت شوتر اول شخص نیز قرار است لباس و اسلحه‌های جدیدی به مجموعه گیمر اضافه شده و تغییرات جزئی نیز در بخش‌های دیگر لحاظ شود.

نهایتا باید به این نکته اشاره کرد که استودیو Cloud Imperium اعلام کرده که بخش تک نفره بازی Star Citizen که تحت عنوان Squadron 42 شناخته می‌شود در سال 2018 عرضه نشده و احتمالا باید سال آینده میلادی شاهد انتشار آن باشیم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده + یک =