اخبار بازی

تاخیر در عرضه کنسول Atari VCS

تاخیر در عرضه کنسول Atari VCS

وی جی مگ: چنان‌چه جزو افرادی هستید که منتظر انتشار کنسول جدید آتاری تحت عنوان Atari VCS بودید باید به حضورتان برسانیم که عرضه کنسول Atari VCS با تاخیر مواجه شده است.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که پیش از این انتشار Atari VCS برای تابستان 2019 برنامه‌ریزی شده بود اما اکنون به منظور تجهیز و ارتقا کنسول به پردازنده 14 نانومتری AMD، کارت‌های گرافیکی با معماری Radeon Vega و دو هسته Zen CPU که جایگزین خانواده Bristol Ridge می‌شود به نظر می‌رسد باید منتظر عرضه کنسول Atari VCS در انتهای سال 2019 باشیم. تاخیر اعمال شده در زمان عرضه در عین حال هم خبر خوب و هم خبر بد به شمار می‌رود. خبر خوب بدین شرح است که ارتقا کنسول به پردازنده Ryzen جدید شرکت AMD سبب سرعت بیشتر کنسول، خنک‌تر ماندن آن و کارامدتر شدن آن در طولانی مدت می‌شود.

پشتیبانی از Ethernet، ویدئوهای 4K Native به همراه طرح HDCP (حفاظت از محتوای دیجیتال با پهنای باند بالا) و هم‌چنین قابلیت‌های دیگر برای استفاده از سرویس‌های Netflix و HBO از دیگر مواردی است که پردازنده جدید شامل آن‌ها می‌شود. در مقابل خبر بد بدین شرح است که تاکنون چند مرتبه انتشار این کنسول عقب افتاده و مشخص نیست تاخیر جدید اعمال شده نیز آخرین بار باشد. در حالی که این کنسول قرار بود سال گذشته عرضه شود. به‌علاوه هم‌چنان مشخص نیست چه عناوینی روی این کنسول در دسترس قرار می‌گیرند، لوازم جانبی چگونه بوده و رابط کاربری چه تجربه‌ای را منتقل می‌کند. باید انتظار داشت آتاری به‌زودی اطلاعات بیشتری از این کنسول منتشر کند.

برچسب‌هاatari atari vcs
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + هفت =