اخبار بازی

تاخیر در عرضه Rayman Legends به خاطر فروش کمی که بر روی Wii U خواهد کرد،است

Gameemag-Rayman-legends

مدیر عامل Ubisoft آقای  Yves Guillemot از به تاخیر انداختن و مولتی پلتفرم کردن یکی از بازی های خوب و انحصاری Wii U یعنی Rayman Legends  دفاع کرد.

می توان گفت که  Rayman Legends اگر تنها برای Wii U عرضه شود به اندازه کافی فروش نخواهد کرد پس تصمیم گرفتند که  انتشار بازی رو به عقب بیندازند و همچنین برای پلتفرم های PlayStation 3, Vita و Xbox 360 به طور همزمان عرضه کنند.

Guillemot  در این باره توضیح داد:

این به این دلیل بود که ما میدیدم Rayman Legends  بر روی Wii U به اندازه کافی فروش نخواهد کرد.این بازی محشر خواهد بود و من نمی خواهم سازندگان ببینید که این بازی با این همه ویژگی خوب فروش خوبی نکرده است.ما می خواستیم که هر کسی که کنسولی دارد بتواند این بازی را تجربه کند و همچنین فرصت بیشتری به سازندگان دادیم تا هم  نسخه ی Wii U را بهتر کنند و هم بر روی نسخه های کنسولی کار کنند.

این تصمیم با خشم بسیاری از طرفداران Nintendo رو به رو شد. آن ها با یورش به شبکه های اجتماعی یا حتی تجمع در جلوی استودیو سازنده این بازی خشم خود را نشان دادند.

بعد ها یوبیسافت از ساخت یک چلنج مد رایگان برای Wii U خبر داد که تا حدی خشم هواداران را فرو نشاند.

Guillemot در ادامه گفت:

به نظر من این تصمیم درستی هم برای گیمر ها و هم برای تیم سازنده بود.نقش من این هست که مطمئن بشم که تیم از کیفیت کار خوش حال هست .اکنون کیفیت بالاتر رفته،چون زمان بیشتر شده است.آن ها امکانات بازی را بیشتر کرده اند.من فکر می کنم این یکی از بزرگترین بازی هایی خواهد شد که ما تاکنون ساخته ایم.

فرنود محبوبی

فرنود محبوبی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 − سه =