اخبار بازی

تاخیر در عرضه Runbow برای PS4

وی جی مگ: یکی از معدود بازی‌های Wii U که توانست عملکرد مناسبی را از خود به جا بگذارد، Runbow بود که در سبک ریسینگ پلتفرم قرار داشت. اثری که بعد از مدتی برای 3DS، PC و Xbox One نیز پورت و عرضه شد. حالا اما خبر رسیده که عرضه Runbow برای PS4 با تاخیر انجام می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا قرار بود که هر دو نسخه PS4 و Nintendo Switch این بازی در تاریخ 24 آپریل یعنی سه روز دیگر به صورت دیجیتالی عرضه شده و انتشار نسخه فیزیکی آن در تاریخ 14 ژوئن صورت می‌گرفت. با این حال سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که Runbow در تاریخ اعلام شده وارد بازار نشده و با تاخیر مواجه شده. سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که دلیل اصلی این تاخیر بهبود اجرای بازی روی پلتفرم‌های اشاره شده است.

Runbow یکی از بازی‌هایی بود که در زمان عرضه اولیه کمتر دیده شد اما با انتشار روی پلتفرم‌هایی همچون Xbox One و PC توانست موفقیت خوبی را تجربه کرده و تعداد زیادی گیمر را جذب کند. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که نسخه Deluxe Edition بازی همراه با تمامی بسته‌های قابل دانلود در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد. هنوز تاریخ عرضه جدید Runbow اعلام نشده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − 8 =