اخبار بازی

تاخیر دوباره برای Shenmue 3

تاخیر دوباره برای Shenmue 3

امروز سازنده سری بازی‌های Shenmue یعنی Yu Suzuki به صورت رسمی و طی یک ویدیو در صفحه Kickstarter مربوط به بازی Shenmue 3 اعلام کرد که این بازی باز هم با تاخیر مواجه شده است.

بر اساس اعلام صحبت‌های Suzuki، با استفاده از تکنولوژی‌های جدید که تیم به تازگی به آنها دسترسی پیدا کرده است، موقعیت‌ها و فرصت‌های جدیدی به وجود آمدند. با استفاده از این تکنولوژی‌ها، Shenmue 3 حتی از قبل از بزرگتر و زیباتر شده است. برای رسیدن به رویایی که Suzuki از این بازی در ذهن داشته است، تاریخ عرضه بازی با تاخیر مواجه شده است. حالا این بازی برای عرضه در نیمه دوم سال 2018 در نظر گرفته شده است.

همچنین Suzuki قول داد که اطلاعات جدیدی از این بازی در ماه‌های آینده منتشر کند. در حالی که تاخیر اعلام شده، بازه زمانی بسیار زیادی را پوشش می‌دهد اما به نظر می‌رسد که تیم سازنده برای رسیدن به کیفیت مورد نظر به این تاخیر نیاز داشتند. این بازی قبلا برای عرضه در ماه دسامبر 2017 آماده می‌شد. Shenmue 3 در سال 2015، کسب بودجه مورد نیاز ساخت خود را در سال 2015 آغاز کرد.

حدود 70 هزار نفر از این پروژه با مبلغی معادل 6,333,295 پشتیبانی کردند و این بازی در E3 سال گذشته با استقبال خوبی مواجه گشت.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × چهار =