اخبار بازی

تاریخ آغاز به کار سرویس‌ آنلاین Nintendo Switch اعلام شد

تاریخ آغاز به کار سرویس‌ آنلاین Nintendo Switch اعلام شد

وی جی مگ: از زمانی که نینتندو سرویس آنلاین Nintendo Switch را معرفی کرد اخبار و اطلاعات چندانی در ارتباط با آن منتشر نشده است. در ابتدا این سرویس قرار بود در پاییز 2017 عرضه شود اما پس از تاخیری که در زمان عرضه این سرویس ایجاد شد به نظر می‌رسد تغییراتی در ساختار آن شکل گرفته و بخش‌هایی از آن مجددا راه‌اندازی شده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، شرکت نینتندو به تازگی اعلام کرده است این سرویس در ماه سپتامبر 2018 آغاز به کار خواهد کرد. هزینه عضویت سالانه در این سرویس 20 دلار بوده و از قابلیت‌های آن می‌توان به دسترسی به بخش آنلاین بازی‌ها، لابی‌ها، برقراری مکالمه صوتی از طریق اپلیکیشن موبایل، دسترسی به بخش Classic Game Selection که مجموعه‌ای از بازی‌های کلاسیک این شرکت را شامل می‌شود و هم‌چنین استفاده از فروشگاه آنلاین Nintendo eShop را اشاره کرد. هم‌چنین باید به این مسئله نیز توجه که هم‌اکنون و تا قبل آغاز کار سرویس آنلاین Switch، استفاده از بخش آنلاین بازی‌های این کنسول هم‌چون Mario Kart 8 Deluxe، ARMS و Splatoon 2 رایگان می‌باشد.

درضمن شرکت نینتندو اپلیکیشن جدیدی را برای عنوان Mario Kart تحت نام Mario Kart Tour معرفی کرد و قرار است تا قبل از اتمام ماه مارس 2018 دردسترس قرار بگیرد.

تاریخ آغاز به کار سرویس‌ آنلاین Nintendo Switch اعلام شد

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش − 2 =