PSX 2017 اخبار بازی

تاریخ احتمالی عرضه God of War فاش شد

تاریخ احتمالی عرضه God of War فاش شد

در حالی که همه هوش و حواس هواداران God of War به PSX 2017 است تا سونی بالاخره تاریخ عرضه رسمی این بازی را اعلام کند به نظر می‌رسد که شاید این تاریخ توسط خود سونی لیک شده باشد.

با توجه به بازه زمانی عرضه که سونی برای God of War در نظر گرفته بود (اوایل 2018) به نظر می‌رسید که خیلی محتمل است که آنها روز عرضه دقیق را در PSX 2017 اعلام کنند. امروز فروشگاه PS Store آمریکا صفحه مربوط به God of War را با تاریخ عرضه این اثر به‌روز کرد! اگر این اطلاعات درست باشد و مشکلی در سیستم به وجود نیامده باشد می‌توانید روز 22 مارچ (2 فروردین 1397) منتظر God of War برای PS4 باشید.

نکته جالب این است که اولین نسخه از God of War نیز دقیقا در همین روز در سال 2005 برای PS2 منتشر شده بود. در حالی که شاید دلیل بسیار محکمی برای باور این تاریخ نباشد اما نکته بسیار جالبی به نظر می‌رسد. نکته بعدی این است که تمام نسخه‌های اصلی سری God of War در ماه مارچ عرضه شدند و چندان دور از ذهن نیست که این بارهم شاهد عرضه نسخه جدید در همین ماه باشیم. در نهایت باید صبر کنیم و ببینیم که سونی در نهایت در کنفرانس PSX این تاریخ را تایید خواهد کرد یا خیر؟

 

تاریخ احتمالی عرضه God of War فاش شد 1

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × چهار =